top of page

10 gode råd for en bedre hjemmekontorhverdag

For svært mange arbeidstakere har arbeidssituasjonen endret seg som følge av Covid-19 viruset. Endringer i hvordan man arbeider kan gi flere utfordringer. Her er STAMIs forskningsbaserte oversikt og tips til hva du må være obs på, og hvordan få en bedre arbeidshverdag med hjemmekontor. 


De fleste arbeidstakere opplever i disse dager store endringer i arbeidssituasjonen sin som følge av tiltakene som er satt inn for å begrense spredning av Covid-19 viruset. Selv om arbeid hjemmefra kan ha positive sider, slik som smittebeskyttelse, bidrag til dugnaden for å slå ned pandemien, tidsbesparelser ved redusert reisevei til jobb og en opplevelse av selvstendighet og selvstyre, er det også flere utfordringer ved bruk av hjemmekontor som arbeidstakere kan oppleve som problematiske.

Basert på forskning om arbeid og helse vil vi her gi en oversikt over en del viktige utfordringer som hjemmekontorarbeidere bør ta hensyn til.



STAMI har utarbeidet en artikkel med 10 gode råd for en bedre hjemmekontorehverdag.


Comments


Commenting has been turned off.

HMSdesign AS

Vi er lidenskapelig opptatt av våre fag og dette ønsker vi å dele med deg, dine kolleger og eiere. Vår kunnskap skal bidra til din verdiskapning.

Kontakt

Sentralbord: 21 03 24 44

Adresse: Henrik Ibsens gate 90, 0255 Oslo

E-post: post@hmsdesign.no

Org.nr: 821 743 192

  • Facebook

©2019 by HMSdesign AS. All rights reserved

bottom of page